Hocanı Anlat

16 sonuç - 1 - 7 arası gösteriliyor  
1 2 3  
Sıralama 
 
Karabük Üniversitesi
tenzen   Ağustos 31, 2016
Genel Puan 
 
2.6
Kolaylık 
 
3.0
Yardımsever 
 
3.0
Açık Anlatım 
 
2.0
Sizin Derse İlginiz 
 
2.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
3.0

hoca

akışkanlar mekaniği hocası

Atatürk Üniversitesi
UPK   Ağustos 31, 2016
Genel Puan 
 
3.4
Kolaylık 
 
3.0
Yardımsever 
 
5.0
Açık Anlatım 
 
3.0
Sizin Derse İlginiz 
 
3.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
3.0

UPK

Kardeş sayende ders falan çalışmıyoruz biz ayrıca ne zaman hoca ya da mühendis oldun da camiaya mühendis veriyosun? O kadar muhteşemsin madem erasmus falan yapmışsın ya, yaz okulunda işin ne de upk ya da benzetim alıyosun? O kadar kişi geçti sen neden geçemedin madem bu dersleri? Hoca hakkında kendine ait fikirlerin olabilir ama saygı duymak zorundasın. Benim de fikirlerim var evet anlatımında zorluk yaşıyorum ama emeği ya da şu an bulunduğu konum hakkında kimsenin söz söylemeye hakkı yok, o bizim çektiğimiz sıkıntıların katlarcasını atlatıp bu noktaya gelmiş bir insan. Ve kesinlikle insanlığına kimse bişey diyemez, 100000 kere sor anlamadım diye yine anlatır. Hala kendini bi şekilde gösterme peşindesin '' yok projeyi sizden alcam belki birinci oluruz '' falan.Önce nerde nasıl konuşulacağını öğren.Madem o kadar cesaretlisin burda cevap veriyosun, o derste niye çıkıp '' Hocam yazan bendim'' diyemedin?

Karadeniz Teknik Üniversitesi
sweet girl   Ağustos 31, 2016
Genel Puan 
 
5.0
Kolaylık 
 
5.0
Yardımsever 
 
5.0
Açık Anlatım 
 
5.0
Sizin Derse İlginiz 
 
5.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
5.0

CANSINIZ HOCAM

Canım hocam, sizi iyiki tanımışım. Hayatımıza hatta benim kalbime dokunan nadir insanlardan birisiniz. Sizi tanıdıktan sonra şunu sordum hep: bir insan hep mi güzel hep mi tatlı hep mi güler yüzlü olur? sizi her gördüğümde canım hocam deyip sarılasım geliyor. Kız öğrencileriniz olarak sizinle olan o hoş sohbetleriniz bize tatlı tatlı takılmalarınız....siz çok başkasınız. Ödevimizi yaparken yardım istediğimizde dersteymiş gibi bize sorduğunuz sorularla ödevi yaptırırken bir yandan da konuları hatırlatmanız ne bileyim hani filmlerde olur dedikleri insanlardansınız (Bu arada ödevi yaparken çok zorlandık ama iyiki yaptırmışsınız, ne kadar becerikli ve yaratıcı olabileceğimizi hepimize siz öğrettiniz) Hatta benim kariyer için örnek aldığım tek insansınız. Okumaya olan merakınız ve alanınız dışında bile olsa bir çok şeyi bilmeniz beni size o kadar hayran bıraktıki. Keşke asistanınız olsam sizden daha fazla bir şeyler öğrenebilsem. Bence eşiniz ve çocuklarınız çok şanslı,siz evinizin de kraliçesi prensesi ve neşe saçan güneşisiniz. Sizi çok seviyorum keşke benim ablam olsaymışsınız :)

Dicle Üniversitesi
Ed   Ağustos 31, 2016
Genel Puan 
 
3.8
Kolaylık 
 
1.0
Yardımsever 
 
4.0
Açık Anlatım 
 
5.0
Sizin Derse İlginiz 
 
5.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
4.0

İdol

Hoca gibi hoca.. donanımlı olduğu yetmiyormuş gibi öğrenciyle mesafe konusunda da süper. İdol oldu kendisi.. derslerine ilgim had safhada idi. Gidip övmek istiyoduk kendisini, ama yalakalık gibi olmasın diye atıyoruz buraya. Seviliyosun nilü hocaa

Atatürk Üniversitesi
UPK   Ağustos 30, 2016
Genel Puan 
 
4.2
Kolaylık 
 
2.0
Yardımsever 
 
5.0
Açık Anlatım 
 
5.0
Sizin Derse İlginiz 
 
5.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
4.0

Aranılan adam

Lan varya bı yorum yaptık hocamızı sitede bır numara yaptım yeminle neyse kendını derste beni çağırmış. Ortaya çıkacağım kim olduğumu söyleyeceğim ama sınavdan sonra kendisi çok zor soracağına söylemiş o sınava girip 100 alacağım ayrıca bana dua edin lan adamın arkasından atıp tutuyorsunuz hepiniz iki yüzlüsünz sayemde biraz ders calışırsınızda bari camiaya bir nebzede olsa kaliteli mühendis veririz. Kim olduğuma gelince sınavda arena yı konuşturup karşınıza cıkacağım belki yalaka tayfa bir nebze utanır. Bu arada vecihi hocama buradan sesleniyorum ciddi manada size değer veriyorum. Kişiliğiniz ve üstüne basarak söylüyorum merhametiniz benim için çok önemli ve taktire şayandır ama ne olursunuz şu derslerde birazcık konudan sapmayın yahu ben erasmusda yaptım monte Carlo simülasyonu yurt dısında öyle anlatılmıyor bir de çok çok çok rica ediyorum şu yalaka tayfadan kurtulun bir an önce. bitirme projesini sizden alacağım ve inanılmaz fikirlerim var bu konuda umarım beni dinlersiniz de YAEM de 1.oluruz. Ha bu arada ermeni değilim arkadaşlar. :)

Atatürk Üniversitesi
Bilmion iste   Ağustos 30, 2016
Genel Puan 
 
1.0
Kolaylık 
 
1.0
Yardımsever 
 
1.0
Açık Anlatım 
 
1.0
Sizin Derse İlginiz 
 
1.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
1.0

Zorlama

C# üpk similasyon bilmiosun soruyu iki saatte çozuyon ustune bide firca atiyon ögrenciler sirf geçmek icin egonu okşuyolar inanma hepsi yalan senin c# ögrettigin zamn diger hocalar yanlis biliosunuz diyodu öle slaytan okumakla ogretmen olunmuyo bide dewam zorunlulugu koyuyosun kendin derse gelmiyon ben mezun oldum ama ders alan ögrencilere tavsiyem is dünyasinda bu hocanin anlattiklari hic bise yaramiyo alin bi kitap ordan daha iyi ögrenirsiniz alah yardimciniz olsun..

Atatürk Üniversitesi
Yanlisssss   Ağustos 30, 2016
Genel Puan 
 
2.0
Kolaylık 
 
2.0
Yardımsever 
 
1.0
Açık Anlatım 
 
1.0
Sizin Derse İlginiz 
 
5.0
Ödev Verme Yoğunluğu 
 
1.0

Hhhhh

Ermeni oğlu ya da kızı diyen arkadaşım, bu şekilde konusarak ırkçılık yapiyosun farkında mısın? Senin kadar bilgili ve donanımlı bir insana bu ırkçılığı yakistiramadim. Ben Türk oğlu türküm ama Ermeniler insan değil mi siyaseti buraya tasittirmayin bana.

16 sonuç - 1 - 7 arası gösteriliyor  
1 2 3  
Listeleme Sayısı:  

Hoca Ara

Üniversite:
Anahtar Kelimeler:
Puana Göre Ara:

Facebook

Twitter

İstatistik

Sitemizde Toplam 72 Üniversite, 54164 Hoca ve 9236 Yorum Bulunmaktadır.

En Beğenilen Yorumlar

 
3.8
Cevdet Kemal Durmuşoğlu
"Hocam iyidir ben dilleri..."
 
3.8
toygar
"bizim bölümdeki diğer asistan..."
 
5.0
fatih
"servet hoca gibi hoca..."

En Popüler Hocalar

En Çok Yorum Alan Hocalar

Yapılan Son Yorumlar

 
1.0
makina
"tamamen gereksiz bir egosu..."
 
4.4
hocam
"10 numra hocadır kendisi..."
 
1.2
saftirik
"Bizene ananin sana sarma..."